Din cauza ploilor abundente care au depășit cu mult capacitatea sistemului de canalizare într-un interval scurt, dispeceratul societății a primit 117 reclamații.
Dintre acestea, 70 au venit din municipiul Constanța, din zone precum Delfinariu – Piața Chiliei, Dacia, Șoseaua Mangaliei, Bulevardul Aurel Vlaicu, Km 4-5, cartierul Poarta 6 și zona Constanța Sud.
În restul județului, au fost înregistrate 47 de reclamații din localitățile Cumpăna, Agigea, Costinești, Tuzla, Neptun, Venus și Eforie Nord.
Echipele de intervenție au fost permanent pe teren, răspunzând prompt la toate solicitările
În prezent, la nivelul municipiului Constanța acționează 17 echipe de intervenție, iar în județ alte 31, echipate cu wome, vidanje și pompe de mare putere, pentru a remedia problemele semnalate și pentru a degaja carosabilul în zonele predispuse la inundații.
Societatea a subliniat că sistemul stradal de colectare și evacuare a apelor meteorice este proiectat conform normelor tehnice în vigoare, pentru a prelua cantitățile de apă calculate pe baza unor date standardizate pentru ploi cu intensitate, durată și frecvență medii.
Serviciul de Call Center RAJA este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924
De asemenea, pentru a se asigura funcționarea sistemului pluvial și de canalizare în condiții corespunzătoare, echipe din cadrul companiei, desfășoară lucrări de curăţare şi decolmatare a gurilor de scurgere-colectare a apelor meteorice şi stradale, a rigolelor și a căminelor de vizitare.
Societatea face un apel către toți abonații care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numărul de telefon 0241.924.