Compania RAJA informează că astăzi – 30 august 2024, s-a înregistrat o avarie pe conducta de aducțiune, cu diametrul de 600 mm, de pe DJ 226 din zona orașului Năvodari.
Pentru executarea lucrărilor de remediere a acesteia, în intervalul orar 14.45 – 21.30, se reduce presiunea apei în localitățile Lumina, Corbu și Năvodari și în zonele Peninsulă și Industrială
Această situație va conduce la lipsa totală a apei în anumite zone, în funcție de topografia rețelei și de consumul înregistrat în perioada menționată.
Totodată, lipsa apei se va înregistra și la etajele superioare ale blocurilor din zonele afectate.
RAJA: ”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametrii optimi, în cel mai scurt timp”
Reamintim că RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop.
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.