Societatea RAJA din Constanța informează că astăzi, 29 octombrie 2024, conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 600 mm, de pe strada Năvodari din localitatea Lumina, a înregistrat o avarie.
Pentru remedierea acesteia, în intervalul orar 13.40 – 21.30, se reduce presiunea apei în localitatea Lumina și în orașul Năvodari
Această situație va conduce la lipsa totală a apei în anumite zone, cu preponderență la etajele imobilelor, în funcție de topografia rețelei și de consumul înregistrat în perioada menționată.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametri optimi, în cel mai scurt timp”, au precizat reprezentanții companiei RAJA.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Compania RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.