Astăzi – 26 august 2024, echipele RAJA intervin pentru remedierea unei avarii survenite pe conducta de distribuție, cu diametrul de 500 mm, de la intersecția străzilor București cu Avram Iancu din municipiul Constanța.
În vederea executării acestor lucrări, se sistează furnizarea apei potabile, în intervalul orar 11.00 – 17.00, consumatorilor din perimetrul delimitat de străzile: bd. Alexandru Lăpușneanu – Avram Iancu – I.G. Duca – bd. Alexandru Lăpușneanu, cu străzile adiacente și punctele termice din zonă.
”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție deplasate la fața locului vor face tot posibilul pentru remedierea avariei și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp” a transmis Biroul de Comunicare al companiei RAJA din Constanța.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.