Consumatorii abonați RAJA SA constnața, care doresc să fie  informați prin e-mail referitor la întreruperile de apă potabilă, ca urmare a lucrărilor programate pe rețeaua centralizată de furnizare, pot utiliza platforma online informare.publica@rajac.ro. Trebuie doar să transmită o solicitare pe adresa menționată mai sus. Potrivit companiei,pPersonalul RAJA va răspunde cu promptitudine tuturos solictitărilor. RAJA Constanța mai pune la dispoziția consumatorilor platforma on-line Contul Meu RAJA, un pachet complet, sigur și ușor de utilizat, 24 de ore din 24, șapte zile din șapte. Prin acest cont de client abonații, indiferent de calitatea juridică, au acces, direct şi rapid, la informații despre facturile emise, ultimele plăți procesate sau consumul de apă, toate gestionate dintr-o singură aplicație online. Facilitățile pe care le mai aduce noul serviciu online sunt: achitarea, rapid și fără un comision suplimentar, a facturilor pentru serviciile de apă potabilă și de canalizare; accesul la istoricul de plăţi; vizualizarea facturilor imediat ce au fost emise, cu posibilitatea de descărcare și de imprimare a acestora; verificarea și transmiterea indexului contorului de apă on-line; informații asupra modalității și a perioadei de citire a consumului. Potrivit companiei, plățile efectuate sunt actualizate pe platforma Contul  meu RAJA în maximum trei zile de la data accesării de către clienți.

Articolul precedentVictor Ponta încă discută despre candidaturi sau colaborari politice cu PSD și ALDE
Articolul următorDirector executiv în cadrul Direcției pentru Agricultură Județeană Gorj, trimis în judecată pentru luare de mită și fals în declarații