În contextul suspendării activității cu publicul la majoritatea instituțiilor de stat, încasările cash au înregistrat un regres substanțial.
Operatorul regional de apă și canalizare RAJA SA este prima instituție publică care trage semnalul de alarmă în acest sens și de asemenea îndeamnă beneficiarii de servicii publice să utilizeze sistemul electronic de plată.
“ În ultimul timp, traficul pe platforma on-line Contul meu RAJA a crescut. Abonații noștri sunt tot mai interesați de crearea unui cont de client, de achitarea facturilor prin acest sistem, dar și de activarea facturilor electronice (… ) Serviciului de alimentare cu apă și de canalizare depinde de plata la timp a facturilor.
Orice perturbare a activității economico-financiare a societății poate genera disfuncționalități în furnizarea apei potabile și, implicit, asupra stării de sănătate publică. De aceea, facem apel către abonați să își achite la termen facturile curente, dar și debitele restante, prin modalitățile de plată puse la dispoziție de către societate, respectiv: casieriile și Contul de client RAJA, transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare”, au comunicat reprezentanții societății.
La nivel național de mai bine de o lună ghișeele instituțiilor publice au fost închise sau au program restricționat în urma măsurilor pentru limitarea răspândirii coronavirusului.