Compania RAJA informează că pe strada Tăbăcăriei din municipiul Medgidia a fost identificată o avarie la o conductă de alimentare cu apă, având diametrul de 100 mm.
Astfel, astăzi, 18 decembrie 2024, echipele RAJA desfășoară lucrări pentru remedierea acestei situații. În acest scop, furnizarea apei potabile este întreruptă, în intervalul orar 14:00 – 17:30, pe străzile Siretului, Poporului, Tăbăcăriei, precum și pe arterele adiacente.
”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție deplasate la fața locului vor face tot posibilul pentru remedierea avariei și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, a transmis RAJA.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.