Societatea RAJA informează că astăzi, 12 septembrie 2024, a fost înregistrată o avarie pe conducta de distribuție, cu diametrul de 800 mm, de pe strada Valului din municipiul Constanța.
Având în vederea diametrul conductei și debitul mare de apă, s-a impus întreruperea furnizării de la nivelul Complexului Palas (Fir 1 și 2)
Astfel, în intervalul orar 10.30 – 19.00, sunt afectați de lipsa apei consumatorii din cartierele Brătianu, Palas și Palas-Oierie, iar în zonele Industrială și CET se furnizează apă cu presiune redusă. În funcție de topografia rețelei, cu preponderență la etajele superioare ale imobilelor, se poate înregistra lipsa apei la robinete.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor afectați, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile la parametri optimi, în cel mai scurt timp”, au transmis reprezentanții societății RAJA.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.