Liderul AUR continuă discuțiile – transpuse în promisiuni – vizavi de ceea ce va face când/ dacă va ieși președinte, chiar dacă până acum niciunul din punctele făcute publice nu are legătură cu atribuțiile șefului de stat din țara noastră.
Acesta este un aspect minor pentru George Simion, care, deși în afara campaniei, își face campanie electorală pentru prezidențiale în forță și discută despre „cum va fi dac-ar fi”.
În weekend, George Simion a „dezvăluit” planul său pentru transport, ocazie cu care a subliniat că vrea doar 12 ministere și 50 de secretari de stat. Iar Simion a dat și un exemplu:
„Din punct de vedere al arhitecturii viitorului guvern, compus din maxim 12 ministere şi maxim 50 de secretari de stat, nu vom mai avea separat Ministerul Dezvoltării şi Ministerul Transporturilor (…). Vom avea un singur minister puternic, un minister al construcţiilor şi transporturilor publice”, a explicat Simion, citat de Agerpres.
Totodată, liderul AUR a arătat și care este „strategia noastră pentru autostrăzi”. Și, ca un român adevărat, a promis că „vom lucra preponderent cu constructori români şi cu materiale româneşti. (…) Vom da prioritate constructorilor români care au arătat că se poate şi care nu-şi vor închide firma mâine, exportând banii şi vor lăsa banii în ţară”.
Mai mult, Simion, a asigurat că „vom duce la bun sfârşit un hub regional în sudul Bucureştiului, care, prin Canalul Dunăre-Bucureşti, prin viitorul aeroport, care trebuie să se concentreze pe curse low-cost şi pe transport de mărfuri şi care trebuie legat şi prin cale ferată, va aduce prosperitate economică”.
„Trebuie (…) să ne recuperăm pavilionul comercial al României. (…) Nu în ultimul rând, TAROM trebuie salvat. (…)
Portul Constanţa trebuie dezvoltat cu Mangalia şi cu Midia şi să acoperim o linie de 245 km din litoralul românesc, iar investiţiile care erau aproape gata în sistemul portuar, în căile ferate, în sistemul energetic românesc, trebuie să duse bun sfârşit”, a mai spus acesta.