Cum era de așteptat, liberalii se întrec în laude – mai mult sau mai puțin evidente – la adresa cărții pe care șeful PNL, Nicolae Ciucă, tocmai ce a scos-o pe piață.
Unul dintre aceștia, Robert Sighiartău, pur întâmplător vicepreședinte al PNL, care ieri a catalogat volumul lui Ciucă drept „o carte simplă, a unui om care a vrut să-și expună istoria, să-l cunoască mai bine și membrii PNL, și românii”.
De altfel, și Ciucă a tot spus asta – mai mult sau mai puțin direct. Cert este că liberalii apreciază cartea. Ceea ce, nu-i așa, e până la urmă cel mai important.
Iar în intervenția sa, Sighiartău la B1 TV, a mai spus ceva. Anume că volumul semnat de Ciucă „a beneficiat și de o reclamă foarte mare datorită adversarilor”. Probabil „adversarii” la care se referă vicepreședintele PNL a făcut formațiunea că cheltuie în doar o lună „din subvenții acordate de la bugetul de stat” 510.000 de euro pe lună pentru 400 panouri stradale care promovau agresiv cartea lui Nicolae Ciucă, încă neapărută. Sau, posibil, nici măcar scrisă.
Sumă la care se adăugau alți 450.000 de euro pentru producerea și montarea afișajului în toată țara. Pe scurt, PNL dă 510.000 de euro în fiecare lună, până la finalul anului, din banii luați de la buget, pentru publicitatea cărții „În slujba țării”.
„Este o carte interesantă, pentru că sunt foarte multe istorioare ale domnului Ciucă. În același timp, este expusă viața de militar și cariera lui în Armata României, iar a treia parte, sigur, este viziunea despre România. (…)
A beneficiat și de o reclamă foarte mare datorită adversarilor, dar este o carte simplă, a unui om care a vrut să-și expună istoria, să-l cunoască mai bine, până la urmă, și membrii PNL, și românii”, a explicat Robert Sighiartău pentru sursa citată.