Societatea RAJA a transmis că astăzi – 08 iulie 2024, se vor executa lucrări la nivelul Stației de pompare 4, din localitatea Valu lui Traian pentru înlocuirea unei pompe. Intervenția este necesară pentru mărirea capacității de pompare ca urmare a cerințelor suplimentare de debit.
Astfel, în intervalul orar 10.00 – 13.00, se va sista furnizarea apei potabile în localitatea Valu lui Traian, în zonele C și F, dar și în zonele înalte.
”Ne cerem scuze pentru disconfortul creat abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în timp operativ”, a transmis Biroul de Comunicare al societății RAJA.
RAJA pune la dispoziția abonaților un serviciu de Call Center, disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7
Pentru RAJA S.A., interacțiunea cu utilizatorii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare reprezintă un aspect extrem de important.
Astfel, pentru a veni în întâmpinarea tuturor nevoilor particulare ale clienților, compania a pus la dispoziție un serviciu de Call Center.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Serviciul de Call Center se bazează pe un robot telefonic, care îndrumă utilizatorii să transmită indexul contorului de apă potabilă, să primească mesaje preînregistrate despre eventuale disfuncționalități în furnizarea apei potabile, să semnalizeze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau canalizare către Dispeceratul Central și să solicite informații referitoare la serviciile oferite de companie.