Compania RAJA precizează că pentru executarea lucrărilor de remediere a avariei survenite pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 200 mm, de pe str. Lirei din municipiul Constanța, echipele RAJA sunt nevoite să sisteze furnizarea apei potabile în cartierul Poarta 6, astăzi – 05 august 2024, în intervalul orar 08.00 – 15.00.
Vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din perimetrul delimitat de străzile: Brizei – Zefirului – 1 Mai Vechi – Pajurei – Brizei, cu străzile adiacente, precum și cei arondați punctului termic 185.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei în cel mai scurt timp”, au transmis reprezentanții societății RAJA.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.