În vederea executării lucrărilor de remediere a unei avarii survenite pe conducta de distribuție, cu diametrul de 600 mm, de pe bd. Tomis (BL. T2) din municipiul Constanța, echipele de intervenție RAJA au fost nevoite să restricționeze traficul auto pe 2 benzi.
Lucrările au loc astăzi – 04 decembrie 2024
Este vorba despre aproximativ 50 m de pe acest bulevard, cu sensul de mers dinspre str. Soveja spre bd. Alexandru Lăpușneanu, astăzi – 04 decembrie 2024, în intervalul orar 12.00 – 17.00.
În vederea desfășurării lucrărilor de reparații, zona a fost împrejmuită și semnalizată corespunzător, iar pentru fluidizarea traficului a fost anunțată și Poliția Locală.
Abonații deserviți nu sunt afectați de aceste lucrări, întrucât echipele de intervenție încearcă să efectueze reparațiile cu conducta sub presiune.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create participanților la trafic din zona respectivă, pe care îi asigurăm că echipele RAJA Constanța vor face tot posibilul pentru remedierea avariei în mod operativ, astfel încât zona afectată să poată fi redată circulației cât mai rapid și în cele mai bune condiții”, a transmis compania RAJA din Constanța.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.