Societatea RAJA a transmis că, pentru remedierea unei avarii survenite pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 100 mm, de pe strada Pictor Nicolae Grigorescu, din municiupiul Constanța, echipele au fost nevoite să sisteze furnizarea apei potabile, astăzi – 04 August 2024, în intervalul orar 09.30 – 15.00.
Sunt afectați de lipsa apei consumatorii din perimetrul delimitat de străzile: bd. Tomis – Soveja – Primăverii – Ion Rațiu – bd. Tomis, cu străzile adiacente, precum și cei arondați punctelor termice 103 și 106.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea reparațiilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, se arată în comunicatul societății din Constanța.
Eficient și rapid: Societatea RAJA dispune de un serviciu de Call Center non-stop
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7.
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.