RAJA anunță că, din cauza debitului ridicat de apă, avaria conductei aflate sub presiune nu poate fi remediată. În consecință, echipele de intervenție au fost nevoite să sisteze furnizarea pe tronsonul spart.
În această situație, toți abonații din localitățile Lumina, Corbu și Năvodari (cu zonele Industrială și Peninsulă), rămân fără apă la robinete până în jurul orei 21.30.
Având în vedere lungimea rețelei, dar și în funcție de consumurile înregistrate, alimentarea cu apă se va relua în mod progresiv în zonele afectate.
”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp”, au transmis membrii societății.
Interacțiunea cu abonații este vitală: Societatea RAJA a creat un serviciu de Call Center disponibil 24/24 și 7 zile din 7
Serviciul de Call Center este disponibil 24 de ore din 24 și 7 zile din 7, fiind accesibil prin numărul unic 0241 924.
Acest serviciu funcționează sub forma unui robot telefonic care îndrumă consumatorii să își transmită indexul contorului de apă potabilă, să semnaleze avarii în sistemul de alimentare cu apă sau de canalizare, să solicite informații referitoare la serviciile societății sau să intre în contact cu un salariat al Biroului Relații Clienți.